Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

Autocamper. Sikkerhed!!??

Jeg har altid drømt om en autocamper, men efter at have set en crash test af en autocamper siger jeg nu: ALDRIG en autocamper. De er jo nærmest livsfarlige !!

Venligst Lennart

Krocktest av husbilar – Crash test of motorhomes | Trafikverket - YouTube

Jeg har en autocamper og vil bestemt ikke af med den p.g.a af Crash test, så må du heller ikke køre bil du kunne blive ramt af et tog eller en lastbil så tro jeg heller ikke der er meget tilbage af en bil, sådan må man da ikke tænke så skal du holde dig langt  væk fra alt der er farlig og særlig en bil, så skal du købe dig en tanks så er du mere sikker i trafikken og så tro jeg den nok skal holde til en crash test. Hilsen Allan

Det var sjovt 😃 men det ændrer ikke på, at der er et problem med sikkerheden med autocampere ifølge Trafikverket. Det burde der gøres noget ved. Men som ejer af en autocamper vil man jo nok ikke høre det.

Venlig hilsen Lennart

JO Lennart det har jeg ikke noget mod at at høre,men det tager jeg ikke så alvorlig, hvis du lægger mærke til hvor mange autocamper der køre rundt i Danmark høre man ikke meget om en autocamper der er blevet smadret så nej jeg gå ikke så meget op i crash tests jeg nyder livet i min autocamper, den er nu ti år gammel så crash test er sikkert ikke så god, som i en ny autocamper. Hilsen Allan

Jamen mener du ikke at der skal gøres noget for at imødekomme Trafikverkets kritik ? De henviser jo bl.a. til flere alvorlige ulykker med autocampere i Sverige.

Det gør vel ikke noget at de bliver gjort mere sikre??

Venlig hilsen Lennart

Jeg har også længe undret mig over dette. Så selvom jeg ikke har noget konkret at tilbyde tråden er det god læsning med min drink i hånden 🙂

Campingbladet
Campingbladet