Nyt letvægtsbord fra Isabella
Citat fra Tom Rasmussen på 26. november 2020, 9:18Hej,
Vi er nye campister for 2021 og er igang med at finde ud af hvad der rører sig på markedet.
Vi har set at Isabella er kommet med et nyt letvægtsbord.
Er der nogen her der kan fortælle om det er en god investering, eller om det er dårlig kvalitet?
Isabella er jo lidt dyrt.
Det er denne jeg tænker på : https://www.campingmax.dk/isabella-letvaegtsbord-90x140-cm
Det ser jo godt ud og lyder også godt på videoen, men har nogen erfaringer med dette bord?
Hej,
Vi er nye campister for 2021 og er igang med at finde ud af hvad der rører sig på markedet.
Vi har set at Isabella er kommet med et nyt letvægtsbord.
Er der nogen her der kan fortælle om det er en god investering, eller om det er dårlig kvalitet?
Isabella er jo lidt dyrt.
Det er denne jeg tænker på : https://www.campingmax.dk/isabella-letvaegtsbord-90x140-cm
Det ser jo godt ud og lyder også godt på videoen, men har nogen erfaringer med dette bord?
Citat fra Lennart Søderberg på 26. november 2020, 9:32Vi ha netop købt det bord. Især grundet den lave vægt. Min erfaring er at Isabella er høj kvalitet. Men bordet mangler mulighed for fastgørelse med pløk i foden. Det var der på mit tidl. tungere bord så bordet ikke væltede i blæsevejr. Men jeg overvejer at bore hul i foden til en pløk - hvis jeg altså tør.
Det gode er også at der ikke er en kant. Nu kan regnvand løbe af og ingen kant der samler skidt.
Hilsen Lennart
Vi ha netop købt det bord. Især grundet den lave vægt. Min erfaring er at Isabella er høj kvalitet. Men bordet mangler mulighed for fastgørelse med pløk i foden. Det var der på mit tidl. tungere bord så bordet ikke væltede i blæsevejr. Men jeg overvejer at bore hul i foden til en pløk - hvis jeg altså tør.
Det gode er også at der ikke er en kant. Nu kan regnvand løbe af og ingen kant der samler skidt.
Hilsen Lennart
Citat fra Tom Rasmussen på 26. november 2020, 9:45Tak for svar. Det lyder som et ganske godt bord, selvom der er småmangler som du nævner.
Jeg synes jeg har hørt eller læst noget om at overfladen på borde fra Isabella ofte krakelerer eller revner. Er det ikke et problem ved dette bord?
Tak for svar. Det lyder som et ganske godt bord, selvom der er småmangler som du nævner.
Jeg synes jeg har hørt eller læst noget om at overfladen på borde fra Isabella ofte krakelerer eller revner. Er det ikke et problem ved dette bord?
Citat fra Lennart Søderberg på 26. november 2020, 13:04Som sagt har jeg lige købt bordet så yderligere kan jeg ikke hjælpe med.
Hilsen Lennart
Som sagt har jeg lige købt bordet så yderligere kan jeg ikke hjælpe med.
Hilsen Lennart